مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 07:002023-02-26دانش

فارس من| عدم توجه دانشگاه تهران به مصوبه نمره زبان وزارت علوم


برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار لحاظ نمره زبان قبل از آزمون جامع دکتری در دانشگاه ها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار لحاظ نمره زبان قبل از آزمون جامع دکتری در دانشگاه ها شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند: در خصوص لزوم نمره زبان قبل از آزمون جامع دکتری، وزارت علوم در تاریخ 7 دی 1401 مصوبه ای را به همه دانشگاه ها ابلاغ کرده است اما دانشگاه تهران علی رغم الزامی بودن این مصوبه، زیر بار آن نرفته و آن را قبول نمی کند.

خلیل بزرگمهر سردبیراین پویش سامانه فارس من در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: دانشگاه برای دوره دکتری اصرار به برگزاری آزمون زبان انگلیسی دارد که این آزمون در بعضی رشته ها کاربرد ندارد، در دانشگاه هایی مثل دانشگاه تهران تاکید بر این است که حتما آزمون زبان قبل از آزمون جامع باشد و نمره آن هم بالای 60 باشد.

وی افزود: دانشگاه اصرار بر این دارد که قبل از آزمون دکتری آزمون زبان برگزار شود، باتوجه به مشغله هایی که دانشجوی مقطع دکتری دارد، آمادگی آزمون زبان انگلیسی را نداریم و همین موضوع باعث می شود از آزمون و ترم جا بمانیم، من چند ترم عقب افتاده ام و نمی گذارند آزمون جامع بدهم و همین موضوع من را مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| عدم توجه دانشگاه تهران به مصوبه نمره زبان وزارت علوم

فارس من| عدم توجه دانشگاه تهران به مصوبه نمره زبان وزارت علوم